+371 29 66-63-30

+371 66 01-62-92 


“Easy Calls” piedāvā telemārketinga pakalpojumus. Jūsu uzņēmuma vārdā zvanām potenciālajiem klientiem un pārdodam jūsu preces un pakalpojumus Latvijā, Krievijā, NVS un Eiropas valstīs. Mūsu misija – palīdzēt uzņēmējiem sasniegt nospraustos mērķus biznesā. Mūsu specializācija ir lidoģenerācija un telefoniskā pārdošana mūsu pasūtītājiem.  Uzņēmuma “Easy Calls” pakalpojumi ļauj atrisināt plašu uzdevumu spektru – izdevumu samazināšanu, ieņēmumu palielināšanu, esošo klientu noturēšanu, jaunu klientu piesaisti utt. Pateicoties pastāvīgam kvalificētu darbinieku štatam, bagātai un vērtīgai pieredzei, kas krāta dažādu jomu un biznesa segmentu projektu īstenošanas procesā Krievijas, NVS un Eiropas valstu teritorijās, “EasyCalls” var piedāvāt virkni mūsdienīgu, efektīvu risinājumu jūsu jautājumu atrisināšanai, bet pats galvenais – kvalitatīvu rezultātu! Katram projektam mūsu komanda atrod individuālu pieeju. Mēs veidojam pilnīgi gatavu darba shēmu, kas atbilst nospraustajiem uzdevumiem, pateicoties kurai, tiek panākts vēlamais rezultāts. Mēs sniedzam visu zvanu ierakstus un regulārus pārskatus, kas padara procesu par diezgan saprotamu un pārredzamu.  Uzņēmums “Easy Calls” kļūs par neaizstājamu instrumentu un uzticamu partneri svarīgāko jūsu biznesa uzņēmuma mērķu sasniegšanai un drosmīgāko biznesa ideju īstenošanai!

 

 

PAMATPAKALPOJUMI

Visu ko mēs darām – mēs darām ar aizraušanos!

Aukstie zvani                                                     

  Informatīvā   apzvanīšana 
                                      

Telefoniskās anketēšanas 
                   

Norunājam tikšanos un uzaicinām uz pasākumiem

     Potenciālo klientu                 bāzes izveide                                    

Pakalpojumu un preču pārdošana pēc esošās bāzes

  Komercpiedāvājumu     izveide un izsūtīšana    

Darbs ar debitoru parādiem 

     Klientu atgriešana                       

  Datu bāzes aktualizācija

  Pakalpojums "Slepenais pircējs"

Priekšvēlēšanu aģitācija


 

 

PAMATPAKALPOJUMI

Visu ko mēs darām – mēs darām ar aizraušanos!

  Aukstie zvani
 
                                         

 Informatīvā apzvanīšana
 
          

  Telefoniskās anketēšanas
 

Norunājam tikšanos un uzaicinām uz pasākumiem

Potenciālo klientu bāzes izveide
 

Pakalpojumu un preču pārdošana pēc esošās bāzes

Komercpiedāvājumu izveide un izsūtīšana

 Darbs ar debitoru parādiem

Klientu atgriešana                   

  Datu bāzes aktualizācija

  Pakalpojums  "Slepenais pircējs"

  Priekšvēlēšanu aģitācija


 

 

Nozares risinājumi

Ja jūs atradāt savu nozari,  tad mēs varam palielināt jūsu pārdošanas apjomus

Auto dīleri    Autoservisi     Auto produkti 

             IT               Programmatūras izstrāde  Startups

 

 Ražošana  Distribūcija

 

 Mārketings un reklāma

 

Tirdzniecības kompleksi/
Specializēti veikali

Juridiskie un finanšu pakalpojumi/ Konsaltings

         Transports          Kravu pārvadājumi

  Celtniecība Nekustamais īpašums Metāla konstrukcijas

  Sports / Atpūta   Tūrisms

           Īzglītība         Darbs / Karjera

              Metāli                      Degviela / Ķīmija

      Medicīna          Veselība / Skaistums


 

 

Nozares risinājumi

Ja jūs atradāt savu nozari, tad mēs varam palielināt jūsu pārdošanas apjomus

      Auto dīleri           Autoservisi        Auto produkti 

IT / Startups / Programmatūras izstrāde 

 

Ražošana Distribūcija

 

  Mārketings un reklāma 

 

Tirdzniecības kompleksi/
Specializēti veikali

Juridiskie un finanšu pakalpojumi/ Konsaltings

Transports     Kravu pārvadājumi

     Celtniecība         Metāla konstrukcijas

Sports / Atpūta Tūrisms

Īzglītība / Darbs  Karjera

 Metāli / Degviela  Ķīmija

Medicīna / Veselība Skaistums


Pārdošana – kad ir rezultāts! 

Viss pārējais - vienkārši vārdi.

Easy Calls – ir distancēta pārdošanas departaments ar maksu par rezultātu. Mēs garantējam rezultātu un esam gatavi to ierakstīt līgumā.

 

 

Kāpēc ir vērts mūs izvēlēties?


 Rezultāta garantija

 

Mēs garantējam rezultātu. Gadījumā, ja tas nav sasniegts, mēs pabeidzam darbu par pašu līdzekļiem.

Izdevīgāk nekā uzturēt savu pārdošanas departamentu

Aizmirstiet par nodokļiem, darba algām, maksu par biroju un sakariem. Jūs maksāsiet tikai par rezultātu.

Starptautiska pieredze

Mums uzticas uzņēmumi no NVS un Eiropas valstīm.

 

Plašs iesaistījums

Runājam 8 valodās un spējam aptvert klientus jebkurā pasaules vietā.

Ātrs starts

Gatavi nekavējoties ķerties pie jūsu projekta uzsākšanas.

Viss iekļauts

Par fiksēto maksu jūs saņemat gatavu distances pārdošanas departamentu. Nav papildus, slēpto maksājumu.                    


 

 

FAQ

Jautājumi un atbildes

Kā es varu kontrolēt operatoru darbu zvanu centrā?                                                                 

Sadarbības sākumā mēs saskaņojam kontroles formu un pārskatu formu, ņemot vērā jūsu biznesa īpatnības un vajadzības. Kontrole varētu būt gan pēc darba noteiktu posmu pabeigšanas, gan arī ikdienas.                                                          

Vai, veidojot zvanu centru, man nāksies pastāvīgi atlasīt un apmācīt darbiniekus?

Darbinieku apmācīšanu mēs veicam kopīgi ar klientu. No jūsu puses nepieciešams veikt apmācīšanu attiecībā uz preci/pakalpojumu un jomas īpatnībām, kurā strādājat. Pārdošanas tehnikas apmācīšanu atstājiet mūsu ziņā.

Kas ir CRM un kādēļ tas ir vajadzīgs?​​                                                                      

CRM (customer relationship management) - tā ir programmatūra, kas automatizē darbu ar klientiem. CRM ir nepieciešama katram mūsdienīgam uzņēmumam. Vienā programmā iespējams saglabāt informāciju par katru klientu, plānot uzdevumus un kārtot nepieciešamo dokumentāciju, plānot papildu pārdošanu.   

Kāda ir pakalpojuma sniegšanas kārtība?                                                      

  • Jūs aizpildāt darba uzdevumu, lai mēs saprastu mūsu uzdevumus
  • Mēs rakstām sarunu scenārijus un saskaņojam ar jums
  • Apmācām menedžerus
  • Atlasām klientu bāzi
  • Zvanām jūsu klientiem, izsūtām komercpiedāvājumu
  • Pārskats, pabeidzot darbu

Kā tiek veidots un kontrolēts sarunas scenārijs?                                                                                

Veidojot scenāriju, tiek ņemtas vērā visas jūsu biznesa īpatnības, kā arī tiek fiksēti visi iespējamie klientu iebildumi. Par katru iebildumu menedžerim ir scenārijs tā apstrādei.

 

Vai zvanu centriem ir datu bāzes zvanu veikšanai?                                  

Zvanu centrs ir gatavs sniegt savu datu bāzi zvanu veikšanai juridiskām personām.  
                         

                                                                                

Vai tiek iesniegts pārskats par darba kopsavilkumu? Kāda informācija tiek iesniegta pārskatā?

Jūs saņemsiet sīkus statistiskus pārskatus par darbu ar katru projektu. Pārskati ietver datus par tālruņa zvanu skaitu, sarunu laiku, zvanu rezultātiem, konversiju, papildu informāciju, kura jums varētu noderēt turpmākajām pārdošanām.

Cik laika ir nepieciešams, lai uzsāktu darbu ar jums?                                            

Laiks ir tieši atkarīgs no projekta sarežģītības un jūsu atbilžu operativitātes. Vidēji no līguma parakstīšanas līdz pirmajam zvanam – 5 darba dienas.                                                                                                                                   
                                                                                                             

Vai es varu izmantot jūsu pakalpojumus tikai klientu aktivizācijas laikā (“sezonā” vai “ārpus sezonas”)?

Protams. Tā arī ir distancētas pārdošanas nodaļas priekšrocība. Jūs pieslēdzat resursu tikai tad, kad jums ir nepieciešami papildus pārdošanas apjomi.


Kā operatori atbildēs uz mūsu klientu zvaniem, ja viņi neko nezina par mūsu produktiem?

Pirms darba par jūsu projektu būs izstrādāts sīks scenārijs, saskaņā ar kuru operatori varēs uzturēt dialogu ar jūsu potenciālajiem klientiem. Tas ir visu iespējamo sarunu apstiprināts algoritms, kas nepieļauj minimālas novirzes, balstīts uz jūsu iesniegto informāciju.


 

 

FAQ

Jautājumi un atbildes

Kā es varu kontrolēt operatoru darbu zvanu centrā?                                                              

Sadarbības sākumā mēs saskaņojam kontroles formu un pārskatu formu, ņemot vērā jūsu biznesa īpatnības un vajadzības. Kontrole varētu būt gan pēc darba noteiktu posmu pabeigšanas, gan arī ikdienas.                                                                                       

Vai, veidojot zvanu centru, man nāksies pastāvīgi atlasīt un apmācīt darbiniekus?

Darbinieku apmācīšanu mēs veicam kopīgi ar klientu. No jūsu puses nepieciešams veikt apmācīšanu attiecībā uz preci/pakalpojumu un jomas īpatnībām, kurā strādājat. Pārdošanas tehnikas apmācīšanu atstājiet mūsu ziņā.                                                                             

Kas ir CRM un kādēļ tas ir vajadzīgs?​​                                                                                                                

CRM (customer relationship management) - tā ir programmatūra, kas automatizē darbu ar klientiem. CRM ir nepieciešama katram mūsdienīgam uzņēmumam. Vienā programmā iespējams saglabāt informāciju par katru klientu, plānot uzdevumus un kārtot nepieciešamo dokumentāciju, plānot papildu pārdošanu.


                                                                                                                                  

Kāda ir pakalpojuma sniegšanas kārtība?                                                          

* Jūs aizpildāt darba uzdevumu, lai mēs saprastu mūsu uzdevumus

* Mēs rakstām sarunu scenārijus un saskaņojam ar jums

* Apmācām menedžerus

* Atlasām klientu bāzi

* Zvanām jūsu klientiem, izsūtām komercpiedāvājumu

*Pārskats, pabeidzot darbu

Kā tiek veidots un kontrolēts sarunas scenārijs?                             

Veidojot scenāriju, tiek ņemtas vērā visas jūsu biznesa īpatnības, kā arī tiek fiksēti visi iespējamie klientu iebildumi. Par katru iebildumu menedžerim ir scenārijs tā apstrādei.

 

Vai zvanu centriem ir datu bāzes zvanu veikšanai?                                  

Zvanu centrs ir gatavs sniegt savu datu bāzi zvanu veikšanai juridiskām personām.                                                                             
                 

                                                                                        

Vai tiek iesniegts pārskats par darba kopsavilkumu? Kāda informācija tiek iesniegta pārskatā?

Jūs saņemsiet sīkus statistiskus pārskatus par darbu ar katru projektu. Pārskati ietver datus par tālruņa zvanu skaitu, sarunu laiku, zvanu rezultātiem, konversiju, papildu informāciju, kura jums varētu noderēt turpmākajām pārdošanām.

Cik laika ir nepieciešams, lai uzsāktu darbu ar jums?                                            

Laiks ir tieši atkarīgs no projekta sarežģītības un jūsu atbilžu operativitātes. Vidēji no līguma parakstīšanas līdz pirmajam zvanam – 5 darba dienas.                                                                                                                                   

Vai es varu izmantot jūsu pakalpojumus tikai klientu aktivizācijas laikā (“sezonā” vai “ārpus sezonas”)?

Protams. Tā arī ir distancētas pārdošanas nodaļas priekšrocība. Jūs pieslēdzat resursu tikai tad, kad jums ir nepieciešami papildus pārdošanas apjomi.

Kā operatori atbildēs uz mūsu klientu zvaniem, ja viņi neko nezina par mūsu produktiem?

Pirms darba par jūsu projektu būs izstrādāts sīks scenārijs, saskaņā ar kuru operatori varēs uzturēt dialogu ar jūsu potenciālajiem klientiem. Tas ir visu iespējamo sarunu apstiprināts algoritms, kas nepieļauj minimālas novirzes, balstīts uz jūsu iesniegto informāciju.          


Kad ir nepieciešama distances pārdošanas nodaļa?


1. Nav zināms, kur un cik ātri meklēt jaunus klientus

 2. Nav savas pārdošanas  departamenta 

3. Menedžeri neefektīvi veic aukstos zvanus

 4. Nākas tērēt laiku apmācībai

Aukstie zvani un izejošais telemārketings ir viena no visefektīvākajām klientu piesaistes metodēm, bet mums ir visi nepieciešamie resursi, lai nodotu informāciju par jums potenciālajam klientam.

Pārdošanas departamenta izveide prasa ļoti rūpīgu darbu, personāla meklēšanu un apmācību, CRM, telefoniju, darba algas samaksu, nodokļu nomaksu, papildus telpas. Šajā situācija mēs visu uzņemamies paši.

Mēs uzņemamies šī uzveduma izpildi. Mūsu menedžeriem ir tikai viens pienākums – zvanīt. Ja nebūs rezultāta, viņš nenopelnīs.

Mūsu uzņēmumā strādā treneri, kas seko pārrunu vedējiem un pastāvīgi tos apmāca.

5. Nav iespējas kvalitatīvi kontrolēt pārdošanas nodaļu

  6. Neviens negrib nodarboties ar pārdošanu

7. Citi kanāli nesniedz nepieciešamo rezultātu

8. Nav platformas biznesa mērogošanai

Strādājot ar mums, jūs saņemat ikdienas atskaites par zvanu rezultātiem un sarunu ierakstiem, kā arī iespēju operatīvi mainīt vai koriģēt notikumu gaitu.

Katram ir jādara savs darbs. Mūsu darbinieki – tie ir spīdoši pārrunu vedēji ar pieredzi dažādās jomās. Nemokiet savus darbiniekus, uzticiet pārdošanu profesionāļiem.

Mēs esam spējīgi aptvert lielu mērķauditoriju īsā laikā sprīdī un atvest pirmos klientus jau rīt, kā arī uzzināt, kādi vēl piedāvājumi un noteikumi viņus interesē.

Ar jaunu klientu pieplūdumu jūs varēsiet atklāt sev iespējas pārdot papildus preces un pakalpojumus, aptvert mērķauditoriju no citām valstīm un reģioniem, kā arī izstrādāt atkārtotas pārdošanas plānus.


 

 

Klienti

Visa mūsu darba laikā mēs veiksmīgi sadarbojamies ar daudziem uzņēmumiem, kuri pašlaik ir mūsu draugi un labi biznesa partneri!

Sia «S-Print Baltic»

Lielformāta drukas uzņemums ar vairak ka 10 gadu pieredzi.

UAB «Juros Konsultacijos»

Vadošais Lietuviešu uzņēmums upju un jūras transporta jomā.

Sia «Al fitness»

Viens no populārākajiem fitnesa klubiem Rīgā.

Sia «BCS»

     Profesionāls uzkopšanas serviss           

Sia «Aligorex»

Plašs web pakalpojumu bizness (mājas lapas, web-servisi, web-sistemas, u.c.) 

Sia «Ofitness Latvia»

Fitness, lai uzlabotu darbinieku efektivitāti, Jūsu firmas offisā vai birojā

Sia «ROSI Ltd»

Augsta līmeņa saldumu piegāde visos lielākajos Latvijas veikalu tīklos.

Sia «Promstal»

Metālvelmēšanas piegāde un metālkonstrukciju ražošana. 

Sia «Lerix»

Plašs būvniecības, restaurācijas un projektu darbu spektrs.

Sia «Jaunas Riepas»

Internetveikals, Eiropas lielražotāju riepu pārdošana.  

Sia «Arturas»

Visu iespējamo cenu kategoriju un veidu iekšdurvju pārdošana.

Sia «Apkures katli»

Itāļu apkures tehnika un kondicionēšanas sistēmu pārdošana.

Sia «Eleven»

Pilna servisa loģistikas pakalpojumi.

Vēlaties paaugstināt pārdošanas apjomu līmeni?

Atstājiet pieteikumu un mēs jums palīdzēsim to sasniegt!

Varam palielināt jūsu pārdošanas apjomus jau šodien!

© 2015-2017 «Easy Calls». All rigrhts reserved.

+371 66 016-292

+371 29 66-63-30

 info@easycalls.lv